IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen





Deel
 

 Escaping from the cold places { + Lillith }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Harry
Harry
Solitair

Aantal berichten : 1
RPG Posten : 1

Wolf Character
Leeftijd:
Partner: A real girl isn't perfect and a perfect girl isn't real
Karakter:

Escaping from the cold places { + Lillith } Empty
BerichtOnderwerp: Escaping from the cold places { + Lillith }   Escaping from the cold places { + Lillith } Emptyzo okt 27, 2013 3:42 pm

Harry

Een diepe zucht verliet mijn longen waardoor ik witte wolkjes uit mijn mond zag komen, wat betekende dat het vroor of dat het gewoon bar koud was. Geïrriteerd voelde ik hoe de koude wind op mijn spieren aansloeg waardoor ze langzamerhand stijf begonnen te worden en er een rilling langs mijn ruggengraat ging. Snel versnelde ik mijn looptempo in een drafje, precies wetend waar ik heen wilde, een plek die in de winter precies de perfecte tempratuur had maar in de zomer bloedheet was en de naam Khina droeg.

Des te dichter bij ik kwam des te warmer het werd. Een tevreden glimlach sierde mijn lippen. Desondanks ik dacht dat het er vast en zeker hartstikke druk zou zijn omdat iedere wolf in de omgeving naar de warmte toetrok en niet graag in de koude bleef rondhangen bleef ik verder lopen, misschien was er wel een wolf rond mijn leeftijd die er niet vaak waren. De meeste waren zo rond hun volwassen fase en torende een aantal koppen boven mij uit.

Ik versnelde mijn tempo door te gaan rennen toen ik de kloven van Khina al dichterbij zag komen, het beekje wat er doorheen stroomde maakte een vertrouwd geluid van kletsend water op stenen wat mij dorstig maakte. Gewoon omdat ik het niet kon laten stopte ik en ging aan de rand van de beek staan. Stevig zette ik mijn voorpoten aan de rand waarna ik voorover boog om het warme water op te drinken. Het warme vloeistof gleed door mijn slokdarm waarbij het mijn nog koude lichaam en aangenaam warm gevoel gaf.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WORDS;; 263          COMPANY;; No one yet          MOOD;; Quiet happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Escaping from the cold places { + Lillith }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ||Sometimes the wrong choices, Bring us to the right places.||
» Hot place for a cold wolf [Vox]
» Don't come closer, it's dark and cold inside. {&Rai}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hurricane :: ▲ The South :: .:. Khina-