IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen





Deel
 

 Just going my way [Open voor iedereen]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sköll
Sköll
Solitair

Aantal berichten : 7
RPG Posten : 4

Wolf Character
Leeftijd: 3 winters, 7 moons past.
Partner: Who of you lucky ones can be with me tonight?
Karakter:

Just going my way [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Just going my way [Open voor iedereen]   Just going my way [Open voor iedereen] Emptyzo nov 10, 2013 11:08 am
Sköll liep kalm door de bossen. Hij maakte zich zoals altijd geen zorgen over eventuele gevaren. Hij was sterk genoeg om de meeste wolven ana te kunnen en zijn grote joeg de meeste andere al weg. Zijn zwarte pels trok de hitte aan maar hij deerde zich er nog niet verschrikkelijk mee. Een speurende blik gleed over het bladerdek dat de bruine ondergrond bedekte. Wat gezelschap van een dame zou niet vervelend zijn. Hij genoot er van om teven te verleiden en er misschien zelfs een beloning uit krijgen. Bij die gedachten krulde zijn lippen tot een grijns. Aan verschillende bomen liet hij zijn geur achter en claimde daarmee het gebied in voor zichzelf. Natuurlijk zou die geur snel verloren gaan maar als er nieuwsgierige langs kwamen en zijn geur volgde kwamen ze tot een prettige verassing. Nou ja, de teven. De reuen kregen een verassende training, hij zou ze niet afmaken. Daar zat geen plezier aan, martelen is toch velen malen leuker? Of lag dat aan hem? Met een zelfverzekerde houding liep hij verder. Zijn spieren bewogen zichtbaar mee met iedere beweging die hij maakte. Toen er een riviertje in zijn pad kwam bleef hij even kijken voordat hij zijn poten in het koele water zette. De stroming was sterker dan het eruit zag waardoor hij niet recht overstak. Met afgunst keek hij terug. ‘Kon beter’ mompelde hij tegen zichzelf. Weer liep hij rustig door. Sköll was nou eenmaal niet het soort wolf dat zich ergens druk over maakte. Toen hij bij een rots kwam nam hij daar een prettige positie in. Om hem heen hoorde hij wat. Of het stappen waren van een wolf of een ander wezen interesseerde hem niet. Hij deed niet eens de moeite om de geur op te snuiven. Wat het ook was, hij kon het hebben. Met de eeuwige hoop op vrouwelijk gezelschap bleef hij wachten.

[Open voor max. 3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rai
Rai
Solitair

Aantal berichten : 63
RPG Posten : 6

Wolf Character
Leeftijd: 3,5 years
Partner: I will suck your blood out of your body and eat your bones.... Yes, I'm such a cuteey
Karakter:

Just going my way [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just going my way [Open voor iedereen]   Just going my way [Open voor iedereen] Emptyzo nov 10, 2013 11:46 am
Vier toch krachtige toch lange en slanke poten liepen over de bladergrond. Het had niet lang geleden geregend waardoor de bladeren niet stevig en knapperig waren maar drabberig en slijmerig. Toch boeide het haar niet om erdoorheen te lopen, ze gaf niet zoveel om vieze poten, hetboeide haar niet. Haar poten drukte zich in de bladeren en lieten zo hun afdrukken achter bij elke stap die ze deed. Ze liep rustig, ze had geen zin om te rennen en al helemaal niet om te laten lijken alsof ze ergens voor op de vlucht was want dat was ze nooit. Ze sterk genoeg om aan te kunnen wat ze ook tegen kwam. Er was maar een wolf waarbij ze daaraan twijfelde en dat was Owyn, maar gelukkig was dat een goede vriend van haar en zou die aan haar kant staan mocht er wat gebeuren, dus voor die reu hoefde ze ook niet bang te zijn. Niet dat ze dat wel zou zijn als hij een vijand was. Hij was groot en sterk maar zij was slim, klein en snel. Samen zouden ze wel een goed team vormen. Maar in haar eentje kan ze het ook makkelijk aan. Een korte zucht gleed uit haar bek terwijl ze haar vacht even uitschudde. Even keek ze om van een geluid maar veranderde niet van houding. Het boeide haar niet wat er was, ze kon het aan. Maar toen niets zich durfde te tonen liep ze ongeinterreseerd verder. Vandaag was ze anders dan anders, ze had geen zin om opzoek tegaan naar een gevecht, als er een was kwam die wel op haar pad. Vandaag wou ze gewoon een beetje rond lopen en gewoon kijken wie of wat er op haar pad zou komen. Haar gekleurde ogen gleden over de bomen en toen naar een zwerfrots. Een zwerfrots met een zwarte vorm erop. Dit kwam op haar pad dus die ging ze wel even bekijken. Toen ze dichterbij kwam merkte ze dat het een zwarte best grote reu was. Haar houding veranderde echter nogsteeds niet. Ze was niet geinterreseerd. Al hoewel, het was grappig om reutjes voor de gek toe houden. Ze keek eerst maar hoe hij op haar zou reageren. Als hij zich vijandig ging gedragen deed zij dat ook. Ze ging nooit een gevecht uit de weg. Maar ze zei niets, ze keek ook niet echt naar hem en wou eigenlijk ook gewoon doorlopen dus verzette ze haar poten weer even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sköll
Sköll
Solitair

Aantal berichten : 7
RPG Posten : 4

Wolf Character
Leeftijd: 3 winters, 7 moons past.
Partner: Who of you lucky ones can be with me tonight?
Karakter:

Just going my way [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just going my way [Open voor iedereen]   Just going my way [Open voor iedereen] Emptyzo nov 10, 2013 12:16 pm
Het duurde even voordat er iets te voorschijn kwam. Van die afstand was het eerder een bruine vlek maar zodra die vlek hem naderde verscheen er een grijns op zijn gezicht. Het bleek een prachtig gevormde teef te zijn. Met indrukwekkende ogen die gelijk je blik opvatte. De teef zij niks en wou al weer doorlopen. Met een behendige sprong kwam hij van de rots af en naderde de teef kalm. Niks lokte uit op een gevecht. Zijn forse poten lieten een flinke afdruk achter in het zand bij iedere stap die hij zette. ''Schoonheid, je gaat mij nu toch al niet verlaten?'' Sprak hij met een zielige blik in zijn ogen. Al snel veranderde die in een charmante variant en keek hij de teef verleidelijk aan. ''Jouw uitstraling heeft nog maar net mijn ogen bereikt'' Hij bleef zoals altijd op een gepaste afstand. Het zou niet de eerste keer zijn dat een vrouw gelijk in de aanval schiet. Alsof ieder mogelijk gevaar niet bestond ging hij zitten en hielt zijn blik op de teef. Ze was zeker kleiner dan hij, had een bruine pels en verschillende gekleurde ogen. Nu pas nam hij haar geur in zich op zodat hij dit aanblik niet snel zou vergeten. ''Mag ik ook nog de naam van dit oogstrelende wezen weten?'' Sprak hij charmerend. Nieuwsgierig naar het karakter en de reactie van de teef bleef hij geduldig wachten. Om hun heen klonken de geluiden van het bos, de wind, dieren, vogels. Die dingen. ''Mij kan je Sköll noemen'' stelde hij zichzelf voor.

[Mehehh, flut :c]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rai
Rai
Solitair

Aantal berichten : 63
RPG Posten : 6

Wolf Character
Leeftijd: 3,5 years
Partner: I will suck your blood out of your body and eat your bones.... Yes, I'm such a cuteey
Karakter:

Just going my way [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just going my way [Open voor iedereen]   Just going my way [Open voor iedereen] Emptyzo nov 10, 2013 1:05 pm
Toen de reu zich verplaatste keek ze meteen om naar hem. Ze was niet geinterreseerd dus wou ze gewoon rustig verder lopen. Tot de reu voor haar kwam te staan. "Schoonheid, je gaat me toch nu al niet verlaten?" hoorde ze zijn stem spreken en luisterde naar zijn poten die dichterbij kwamen dus stopt ze met lopen. Ze draaide zich naar hem toe zodat hij hoe dan ook niet achter haar terecht zou komen. Ze vertrouwde reuen als dit gewoon niet achter zich. "ligt eraan, wat zou me tegen moeten houden?" vroeg ze kalm en bekeek hem even. Hij was groot zwart en ze moest toegeven toch best gespierd. Maar ze was niet bang voor hem, ze zou geen idee hebben waarom ze ooit bang voor hem zou moeten zijn. "Je uitstraling heeft nog maar net mijn ogen bereikt" sprak hij. Hoe was te ver om hem met een klap te raken, niet dat ze dat van plan was maar daar lette ze op. De blik in zijn ogen, de manier waarop hij zich liet zien en de manier waarop hij praatte, dat wees allemaal op zijn karakter een typische versierder. Goed, dan kon ze zeker met hem spelen. Toen hij ging zitten grijnsde ze even. "Mag ik ook nog de naam van dit oogstrelende wezen weten?" vroeg de reu. Haar grijns bleef op haar snuit en ze wachtte heel even. En zoals ze al had gedacht stelde hij zich inderdaad voor. Skoll. Ze liep kalm naar hem toe, spelen was leuk. "Zeg Skoll, weet je zeker dat je de naam van dit wezen zou willen weten, het is niet zo mooi hierbinnen" fluisterde ze zacht op kille toon in zijn oor. Maar toch streek haar staart even over zijn borstkas toen ze weer een stukje van hem afstapte, gewoon om hem te pesten. "Try harder next time" sprak ze zacht en keek hem recht aan. Wat hadden reuen toch met groot zijn, elke reu die ze ontmoette was zo groot. Haar kop draaide zich van hem af en draaide zich om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sköll
Sköll
Solitair

Aantal berichten : 7
RPG Posten : 4

Wolf Character
Leeftijd: 3 winters, 7 moons past.
Partner: Who of you lucky ones can be with me tonight?
Karakter:

Just going my way [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just going my way [Open voor iedereen]   Just going my way [Open voor iedereen] Emptyzo nov 10, 2013 3:05 pm
"ligt eraan, wat zou me tegen moeten houden?" Hij grijnsde even ''Mijn gezellige persoonlijkheid?'' zei hij plagend. ''Nee, waarschijnlijk niet.'' Hij deed net alsof hij nadacht. ''Mijn charmes zijn vast ook geen goede rede, of wel?'' Hij grinnikte even ''Ik denk dat er dan niks is om je tegen te houden'' De teef liep naar hem toe. Hij had zo'n gevoel dat ze niet echt voor zijn trucjes zou vallen. Maar toch, des te interessanter het word. "Zeg Skoll, weet je zeker dat je de naam van dit wezen zou willen weten, het is niet zo mooi hierbinnen" had ze zacht gefluisterd. Hij keek haar uitdagend aan ''Ik weet het zeker, en zo slecht kan het daarbinnen ook weer niet zijn. Niet met zo'n uiterlijk.'' Haar staart ging over zijn borst waarna ze weer wegliep. Dit werd nog pittig. "Try harder next time" Hij bleef nog steeds rustig zitten. ''But, come on. Look at yourself. Can'n let that walk away, can I?'' Hij zag hoe haar kop weg draaide en hij ging zelf liggen op de grond. ''Stay here darling, if you wish we can just talk. You probably have a great personality.'' Sprak hij met een glimlach. Ze leek ook zo prettig en aangenaam typ om mee te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rai
Rai
Solitair

Aantal berichten : 63
RPG Posten : 6

Wolf Character
Leeftijd: 3,5 years
Partner: I will suck your blood out of your body and eat your bones.... Yes, I'm such a cuteey
Karakter:

Just going my way [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just going my way [Open voor iedereen]   Just going my way [Open voor iedereen] Emptydi nov 12, 2013 12:43 pm
''Mijn gezellige persoonlijkheid?'' begon hij. Ze keek hem droog aan, daar moest hij gewoon zelf nee op antwoorden. Alsof zij ooit voor iemands gezellige karakter ergens bleef, als hij dat dacht dan was hij echt niet goed. ''Nee, waarschijnlijk niet.'' antwoorde hij er heel slim op. Even keek ze hem recht aan, hopend dat hij haar toch een goede reden zou geven voor het verdoen van haar tijd. ''Mijn charmes zijn vast ook geen goede rede, of wel?'' ging hij door. Ze zuchtte even. [/b]”Goed geraden”[/b] antwoorde ze kalm. ''Ik denk dat er dan niks is om je tegen te houden'' zei de reu en ze keek even om. Hij had dus haar tijd verdaan om slappe versiertrucjes op haar uit te proberen. Nou okey, dan kon zij ook net zo goed gaan spelen met hem. Toen ze hem gevraagt had of hij het zeker wist dat hij haar naam wou weten en had gezegd dat het niet zo mooi was daarbinnen antwoorde hij : ''Ik weet het zeker, en zo slecht kan het daarbinnen ook weer niet zijn. Niet met zo'n uiterlijk.' Ze keek hem even aan, niet wetend wat ze ervan moest denken. Ze hield er niet van als mensen haar niet zo slecht noemde. Ze kon daar echt niet tegen, ze was klein enzo maar ze kon ze duidelijk laten zien dat de duivel haar kant koos. Ze was bereid om nu gewoon weg te lopen. ''But, come on. Look at yourself. Can'n let that walk away, can I?'' sprak de reu waarschijnlijk nog op de vraag wat haar tegen zou moeten houden. ”Ofcourse you can” zei ze zacht op een liefelijke toon. . ''Stay here darling, if you wish we can just talk. You probably have a great personality.'' zei hij waarna hij ging liggen. Even keek ze om, maar als ze weg zou lopen zei ze toch weer zover kunnen lopen om een soortgelijke idioot op haar pad te vinden. Ze zou aannemen wat op har pad lag en dat was nu een gesprek met deze reu. Well, ze had toch niets beters te doen vandaag. Ze draaide zich weer naar de reu en ging zitten en sloeg haar staart om haar poten. ”Well, say something then” zei ze en keek hem recht aan. Ze had geen idee wat ze moest verwachten. Of hij die flirtacties zou opgeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sköll
Sköll
Solitair

Aantal berichten : 7
RPG Posten : 4

Wolf Character
Leeftijd: 3 winters, 7 moons past.
Partner: Who of you lucky ones can be with me tonight?
Karakter:

Just going my way [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just going my way [Open voor iedereen]   Just going my way [Open voor iedereen] Emptydi nov 12, 2013 8:25 pm
Goed geraden” Sprak de teef uiteindelijk. Hij grijnsde en zei uiteindelijk  ''Ik denk dat er dan niks is om je tegen te houden'' Dat was ook niet, maar de teef stond er nog. Waarschijnlijk niet voor lang maar toch. Hij vroeg naar haar naam en ze speelde wat met hem. Als een teef het deed kon hij geduldig zijn en veel hebben, al borrelde bij andere reuen al snel zijn andere kant op. Zelf plaagde hij ook wat met haar. Ze leek bereid om gewoon weg te lopen. Hij moest toegeven dat ze niet echt een opgewekt typje was maar zeker de moeite waard om niet terug te gaan liggen op die steen. ''But, come on. Look at yourself. Can'n let that walk away, can I?'' Zei hij dan ook uiteindelijk.  ”Ofcourse you can” Oké. Nu was het voor hem beter om niet als een pup te reageren en een ja/nee gevecht te ontlopen. Al was hij er wel voor uitgedaagd. ''Stay here darling, if you wish we can just talk. You probably have a great personality.'' Zei hij waarna hij ging liggen. Jammer voor hem was hij zo inspireel als een fruitvlieg. Tot zijn verbazing ging ze ook echt zitten  ”Well, say something then.'' Hij dacht even na ''Now, begin with your name.'' Vroeg hij simpel. Hij kon een versiertruc niet laten ''Did it hurt when you fal outoff heaven?'' Sprak hij grijnzend. Dit deed hij nou meer om met haar te stollen ''Of did it hurt when you crawl out of hell?'' Verontschuldigend lachte hij ''Sorry hun, know that the womans in hell are the most tempting ones. Explains a lot.'' Hij krulde zijn staart langs zich. Met een kalme blik keek hij naar deze dame maar zijn eigen, licht gestoorde blik bleef erachter hangen.

[Owyn is welkom om Skölls dag interessanter te maken XD]
[Trouwens, sorry voor flutheid]
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud



Just going my way [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just going my way [Open voor iedereen]   Just going my way [Open voor iedereen] Empty
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just going my way [Open voor iedereen]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Like a macho man {open voor 3 anderen}
» Freaking lost already [Open for all]
» [open] A fluffy teddybear and the BearKilller.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hurricane :: ▲ The East :: .:. Vana-